Depend

Victoria's secret fashion show!

Publicerad 2010-12-31 01:38:28 i Allmänt,

nååååå,
vad tyckte ni om Victoria's sercet fashion show då?

jag tycker att det var lite sämre än alla andra år faktiskt.
men är inte besviken. det var sjukt bra ändå! 

alltså, det går inte ens att förklara.
det hära är min heligaste timma på året!
finns iiiiiinget som kan slita bort min blick från tvrutan under denna timma!
mobilen och allt annat finns inte för mig just då.
visst kan jag samtala med dom med mig, men blicken den är fastklistrad.
och skulle någon på något sätt störa, jag vet inte vad som skulle hända
hittills har det inte hänt, och jag hoppas för den personens bästa att det inte kommer hända heller (;

har kollat på det ända sen jag var liten. det är liksom min timme.


Kommentarer

Postat av: FEBBS

Publicerad 2010-12-31 10:57:03

nej kollar ej på det tkr det är sjukt tråkigt, synd att du var besviken men sjukt bar att du gillade det ändå :D<3 GOTT NYTT ÅR! :)

Postat av: Salty

Publicerad 2010-12-31 15:18:56

Yup jag Ä L S K A R Victoria's Secret!! Jag brukar alltid gå till en av deras affärer i New York varje sommar när jag hälsar på mina släktingar. De har apsnygga linnen hoodies o väskor oxå, det är inte bara underkläder liksom hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-04 10:40:19

säljer chanelörhämngen:)



kolla in bloppisen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela