Depend

eftersom att jag älskar skor

Publicerad 2010-07-23 02:14:34 i Allmänt,

hihi, har även jag, som många andra valt att göra en sko på nelly.com!

Här är mitt bidrag iaf, rösta gärna via länken nedanför bilden! (:
Skulle vara sjukt kul att vinna och få skor som man själv designat! 

jag skulle lätt sätta på mig ett par sånahära! Skulle du?
Mina designade sko på NELLY.COM

                  Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!





Vill du också göra ett par egna skor? Klicka här!

Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-23 09:48:11

Häftiga!



SV; Visst är han söt? :D

Jag har inte sett den filmen :)

Postat av: Erik

Publicerad 2010-07-23 19:36:29

Roligt att du tycker om den. :)

Jag fotar med en gammkamera, Canon 350D. Men det blir att uppdatera snart.

Ja det lät som ett härligt jobb, speciellt om det är inom ens intresse.

Jag kör lastbil, hur kul som helst.

Postat av: Shiko

Publicerad 2010-07-23 21:51:27

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som ger mig 5poäng får länkningar när tävlingen avslutas



RÖSTAR PÅ DIN SKODESIGN 5/5

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela