Depend

.

Publicerad 2011-04-27 22:51:31 i Allmänt,

ååååh!!!!!!
shit jag är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
jag H-A-T-A-R när någon rör runt i mitt rum
hatarhatarhatar!!!!

VARFÖR ska man då göra något sånt?!?!?! jag förstår inte!!!

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!

kommer hem nu, och ska upp tidigt.
ROOOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIGT! NEJ!

ska dra ner precis allt i hela mitt rum. FAN!

KUL att man ska behöva möblera på natten!
för INGEN gör det i mitt rum åt mig!

jag menar VARFÖR göra sig sånt besvär när jag ändå blir sjukt arg och ber femtio gånger om att inte röra mitt rum SHIT!

aja, bara att börja möblera om.
hon kan ju drömma om att jag tänker hjälpa till i denna lägenhet nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela