Depend

någon?

Publicerad 2011-01-02 17:16:04 i Allmänt,


Någon som har nå tips på vad jag ska göra/äta för att inte förlora min röst?
förutom te, honung och halstabletter.

först influensan(?) sen hosta, feber och nu ska jag förlora min röst?
när får jag bli helt frisk? har inte vart det på över en månad nu.

imorn är min första dag på jobbet.
jag menar första intrycket säger mycket, och hur mycket kan jag säga om jag tappat rösten?
haha, vill inte att dom ska se mig som blyg, då blir det en dålig start liksom,
en bra start på jobbet skulle vara awesome.

Kommentarer

Postat av: Bollen

Publicerad 2011-01-03 11:36:43

Lilla jonna då :(

Men har du testat att ta det lugnt och bara ligga hemma för att bli frisk? you know what I mean ;)



hoppas du mår bättre idag och hinner bli frisk till onsdag (a)



puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela