Depend

blev inte så riktigt

Publicerad 2011-05-02 15:58:07 i Allmänt,


åkte iväg till sollentuna imorse och mötte upp sarah.
fixade lite, secret.

skulle hem direkt efter städa rummet, kommer ju aldrig igång ordentligt!
och söka massvis med jobb, ringa samtal.
får fixa lite nu innan jag måste packa och äta och åka iväg.

det var liksom klädaffärer som lockade,...fniss.
och skoaffärena vågar jag inte ens gå in i.
kan inte plåga mig själv så mycket.
gick in i en och blev kär vad första ögonkastet.
ett par röda snyggingar, som kommer sitta klistrade i min hjärna tills jag har dom.
skulle nog vara lyckligast på jorden om jag fick gå in på scorett och välja ut tio par skor!

Kommentarer

Postat av: Singelkillen

Publicerad 2011-05-02 16:11:42

Ja, men eller hur?

Helt värdelös tv egentligen, men man tittar. Varför?! Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela