Depend

en superklantig dag!

Publicerad 2010-08-12 23:03:35 i Allmänt,

Idag har dagen inte alls gått bra!
Det börjar med att min buss inte kommer, sen går jag till en annan busshållsplats längre bort, den bussen åker alldeles för tidigt så jag ser den åka när jag nästan är dära,
jag är svettig,
solen lyser,
jag har jeans,
jag kommer försent till jobbet,
usch vilken morgon!

väl på jobbet är jag ganska klantig allmänt,
jag tappar två glas ett klarar sig, det andra sprider ut sig över en bra bit vid café vid alla gäster, en gubbe sitter och stirrar och flyttar inte alls på sina fötter när jag sopar precis dära, när jag är klar, ja då går han iväg, ååååh!
Sen ska jag göra mjukglass till en flicka, spaken man sätter på/stänger av den rinnande mjukglassen LOSSNAR!!
Det bara fortsätter rinna ner, på golvet, efter ett tag börjar det spruta ut mjukglass!
mitt framför gästerna, ja efter ett tag lyckas jag få fast spaken igen, och stänga av, tur det!
sen är det bara att börja städa, det var ett helvete!
Jaja, nu blir det iaf sex and the city och butterkaka med sarah! (:
Det var liksom en butterkaka som bara råkade slinka ner i en påse med mig hem, konstig,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela