Depend

Firat min lilla bror!

Publicerad 2010-08-22 22:40:19 i Allmänt,


Idag efter jobbet åkte vi till en kina restaurang och åt middag (:
mysigt och gott, jag och min bror tog tillsammans middag för två pers, jag fick kyckling med cashewnötter, love!
som förätt sushi,lovelovelove hihi! och efterätt friterad banan med glass, sen åkte vi hem och åt tårta, haha ingen orkade mer än en pyttebit, men inatt lära jag ju gå till kylskåpet en del :(

Egentligen fyller han inte förrän på tisdag men då är vi hos pappa.
Men presenten av mamma fick han (;



vad menas med detta?! jag ska ge er en liten ledtråd, något jag skrev för ett tag sen (;



och hära är hans pengar han fick, plus resan dåra!
Måste börja spara pengar!
och detta är anledningen till att undervattenskameran är prio ett på nästa lön! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela