Depend

good service from me!

Publicerad 2010-08-29 23:12:22 i Allmänt,

På jobbet idag var det en liten flicka, 8år kanske, som beställde en glass, med strössel, och hon blev lycklig när hon fick både jordgubbs och choklad sås på sin glass trots att hennes mamma sa nej.

Efter ett tag, när hon ätit upp sin glass och dom fikat klart kom dom fram till mig och mamman bad dottern berätta vad hon sagt helt spontant till henne; vilken bra service talade den lilla flickan om för mig! Så söt!!! 
jisses vad något så litet kan lysa upp ens dag! (:

Det är därför jag vill jobba med sånthära, vill kunna ge bra service, göra folk glada, vara trevlig, och när det visar positiva resultat kan man inget annat än att bli glad förstås!




har kommit på, att jag är riktigt förälskad i pengar, haha.
jag älskar att handla, och jag älskar när jag har massor med pengar!

Kommentarer

Postat av: sarah :)

Publicerad 2010-08-29 23:42:53

KÄRRING DU ÄR RIK NU!!



hittade en sida med kameror som du kanske är intresserad över :) :) :) http://www.kamerabild.se/Test-9-kameror-som-taler-vatten-och-stotar-1.362565.html

Postat av: josefine

Publicerad 2010-08-30 07:23:56

Kika in och anmäl dig i dagens blogg! Vinnaren får ta del av mina femtusen unika besökare. Det kan bli du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela