Depend

Magtröja!

Publicerad 2010-08-11 23:49:51 i Nytt!,

Tänkte visa upp det jag handlade med sarah igår! (;


superfin rosa klänning, som lyser mot brun hy, den ska bäras i turkiet!
what, ska jag till turkiet?


en lite större tshirt, som satt jättefint, och är hur skön som helst!


gaaah, äntligen hittade jag en söt midjekjol! (:



Dessa fyra plagg ovanför, kostade hela 29kr st! dyrt va?! haha töntigt!
Och bas kläder kan man ju inte ha för mycket av?



köpte en fin svart klänning från gina, med lite lägre urringning på ryggen, finfinfin!
den kostade hela 49kr den!


Köpte dessa supersöta örhängen från Ur&Penn för 20kr!


               
          Passade även på under rean att köpa dessa berlocker till mitt armband! (:


                                                
                                               Långa fina örhängen, till fina tillfällen! (;
                                                                     10kr!



Ni anar inte hur glad jag blev när jag hittade dessa!
Jag har letat efter dom hur länge som helst ända sedan dom kom ut,
och nu hittar jag dom i en rea låda, för 29kr st!!!
jag stod och försökte välja färg, sarah sa; ta båda, and so i did!

Det är typ läppglans på penna! hur fint som helst! (:



och nu till det jag faktiskt var ute efter, magtröjan!
hittade den först i finland, men i för stor storlek :(
kände mig så lättad när jag hittade min storlek, den hängde inte där den skulle! så först blev jag lite nervös!
jag är så nöjd! :D

helt ärligt skulle jag kunnat gå ifrån centrumet med bara denna tröja och vara hur nöjd som helst,
men varför inte bli lite extra nöjd? (:

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-08-13 12:46:09

Jättefin magtröja!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-14 19:39:45

var jobbar du?

Postat av: åsa :)

Publicerad 2010-08-14 19:55:05

Fina saker! :D

Postat av: Isabelle

Publicerad 2010-08-14 19:58:23

Fina kläder:)

Postat av: Christina

Publicerad 2010-08-14 20:17:46

Gud vad fin kjolen var!! :D

Det är svårt att hitta den perfekta kjolen ):

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela