Depend

tiderna

Publicerad 2010-12-13 11:19:04 i Allmänt,


wow, är så nöjd med tiderna jag fick.
trots att jag mådde så dåligt fick jag bra tider!
jag är inte superglad över dom, men nöjd.
det får mig att vilja kämpa ännu mera, och bara längtar till en tävling, då jag är frisk och har kämpat ännu hårdare på träningarna tills dess, och då få se resultaten!
det hära får mig bara att vilja kämpa mera ju!
jag är glad och ångrar inte att jag var med igår.
men klarade av tre grenar, sen kunde jag inte mer, hela kroppen skakade av utmattning, och precis all energi bara tog slut. mina armar orkade knappt få upp mandarinbitarna till min mun. och skakade som en nittio åring när jag skulle sätta på maskara ca en halvtimma efter!

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-12-15 23:22:47

vilken tur att det gick bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela