Depend

jag ska göra henne våt!

Publicerad 2010-07-17 00:02:08 i Allmänt,

Det fick jag höra x antal gånger idag av en kille! haha

Såhär bar det, jag skulle fram för att säga åt en kille att inte hoppa i vattnet på ett visst ställe, han hoppade, jag blev blöt, jag gick nog fram med flit, det var skönt med vatten över hela en i dagens hetta!
då såg en liten kille på 8 år ? att jag blivit blöt.
så tog han sin kompis och skrek högt jag ska också göra henne våt! i förtvivlan försökte han hoppa bomben den lilla stackaren i hopp om att jag skulle bli blöt och förstod inte att jag inte skulle bli det när jag stod någon meter ifrån vattnet och han skvätte ju inget alls, han hoppade om och om och om igen, och varje gång skrek han, jag ska göra henne våt, han bad även sin kompis om hjälp till det! haha



Kommentarer

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-07-17 10:06:32

sv: vet inte vad det är för ras på hunden :) det är inte min.

Postat av: våtarN

Publicerad 2010-07-17 20:32:25

JAG SKA GÖRA DIG VÅTARE! :D

Postat av: våtarN

Publicerad 2010-07-17 20:33:19

JAG SKA GÖRA DIG VÅTARE! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela