Depend

livräddare!

Publicerad 2010-07-13 12:23:35 i Allmänt,

mitt internet funkar fortfarande inte! suck.
men kom på att min lillebror har ju en dator i sitt rum hos mamma som jag kan låna under tiden! (:

jag har iaf varit på livräddnings testet idag, ni vet jag är ju badvakt och måste kunna rädda människor (;
men bottensuget, en dammsugare som åker runt på bassängens botten och suger upp all skit, låg i den djupa bassängen, tur! är rädd för den bassängen!
vi ska nämligen dyka ner till botten! vattnet är grönt, man ser inte alls ner till botten när man står på kanten
och den är 3,9 m djup! usch :(






nu ska jag gå och försöka väcka patrik  för frukost ute på balkongen med min lilla fågel också! (:
sen åka iväg och bada någonstans, sjukt varmt! men har sett någonstans att det ska regna idag,.? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela