Depend

Oj!

Publicerad 2010-07-05 22:39:06 i Allmänt,

har verkligen inte alls hunnit skriva idag! inte hunnit ta det lugnt en enda sekund, förutom nu, och middagen.
här kommer en sammanfattning om min dag!

•Jag åkte iväg imorse på ett litet möte med ett jobb, ett till?! hihi, och ska jobba redan imorn! (;
•Efter det skulle jag till banken, betala en räkning åt pappa, snällt huh? det var så lång kö så jag gick runt och  kollade i affärer, hittade nagellack och köpte.
•Jag åkte direkt till mitt jobb, simhallen. men nu var vi på utebadet och hade genomgång i någon timma, sen fick vi glass och jordgubbar, blev erbjudna att få bada fastän allt inte var klart ännu, öppnar på lördag! jag sprang hem, hämtade bikinin, jag och sarah badade.
•Jag gick hem, åkte med mamma till väsby, plockade jordgubbar, åkte till hennes kille, grillade, jag fick presenter, vi åkte hem.
•Och nu är jag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela