Depend

rosa skor!

Publicerad 2010-07-28 04:42:12 i Nytt!,

åh, vaknade för ett litet tag sedan,. kan inte sova :(
dessutom saknar jag min pojkvän bredvid mig!

tänkte passa på att visa vad jag köpte när vi var lediga i måndags nu,.





Dom rosa såg jag direkt och ville ha, prövade, dom satt bra! (:
Men sen såg jag skylten ett par för 75kr två för 100kr!
Eh, haha ett par till för 25 kr?! Nästan töntigt billigt!
Så min pojkvän fick hjälpa mig välja ett par, snällt va? (:
Han valde dom med jeans tyg, asfula (!!!) till jeans! haha
dessa skor köptes iaf på

Åker nog dit och köper två par till i andra färger!
Man kan väl ändå aldrig ha för många skor?
Måste vara hur skönt som helst att kunna välja bland massa färger!





Sen så fick jag detta supersöta diadem av patrik (: hihi!
det var sååå,... gulligt på!
Och den kostade hela 10kr! Dyrt huh? nej!
Köptes i affären Monki, såg efteråt när jag kom hem hur söta kvitton dom har!


Haha, lite såhära annorlunda va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela