Depend

söt rosa servitris

Publicerad 2010-07-06 19:16:34 i Allmänt,

Som sagt så gick jag upp tidigt imorse, ställde klockan på 6.00, men somnade om, och vaknade 6.32!!! och vi skulle åka 6.40, åh herregud, tur att jag fick åka med mammas kille!

Och nu, hur var jobbet, det var awesome!
Tyckte det var jätteroligt! har velat jobba på café ända som liten! och nu fick jag det, med rosa tröjor! drömjobb?
jag är så glad att jag fick det, och alla var jättesnälla, och jag, älskar jobbet :D just nu men det kanske bara är för att det var första dagen? hoppas jag fortsätter att tycka att det är så här roligt!
Lärde mig nog nästan allt , känns det som!



Våran klädsel,
en söt rosa tröja, jag fick ett mörkblått litet förkläde, och så har man ju jeans under.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-09 21:09:32

4 år Jonna sen kommer du tycka det är öken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela