Depend

Vad var det i påsen nu då?

Publicerad 2010-07-08 11:56:05 i Nytt!,

Good morgon!
superfint väder, och jag vet exakt vad jag ska ha på mig, första gången?!
Känns som att det kommer bli en superbra dag idag! (:



Tänkte visa vad jag köpte iförrgår.
 




puder på H&M är helt okej tycker jag, inget fel på den, och superbilligt! 50kr.
det finns säkert bättre puder, får satsa på det när jag får lön (: längtar!
fast puder används inte så mycket mer än på jobbet och kvällar nu på sommaren.





Det var kärlek vid första ögonkastet!
Har kollat på den många gånger, men aldrig köpt den, men jag fick ju presentkort på Kicks utav min underbara pojkvän, så gissa vad jag gick och köpte? (;
den gick på 180kr, jag tycker det var ganska dyrt för en borste,.
den lär ju ha bra kvalitet och hålla länge så det var värt det! och den är rosa,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela