Depend

vaknade inte upp i min säng!

Publicerad 2010-07-10 15:13:45 i Allmänt,

utan vaknade upp i min vän carolines säng (:

efter jobbet åkte jag direkt till knivsta och grillade med en av carros vän och hans vän.
väldigt skönt, vi satt ute och åt, så himla perfekt väder för det, varken varmt eller kallt! (:


lite kul, det var killarna som fixade maten medans vi satt och kollade på och blev bjudna på rosé, det är väl så det ska vara?


söt va? (:


sen blev det jordgubbar, grädde, glass och kolasås, mums!

sen efter allt ätande gick vi en bit för att ta ett nattdopp, jätteskönt!


sen, väl i sängen med caroline bjöd jag henne på bakelserna jag tog med från jobbet (:




juste, på tåget bara för att jag hade tråkigt, tog jag kort på min väska,
kollade på kortet och insåg att allt som låg överst  bara var rosa saker! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela