Depend

Bort med fettet!

Publicerad 2010-06-30 02:08:21 i Allmänt,

vågen visar en siffra jag aldrig sett förut på en våg under mina fötter!
det känns hemskt. kommer ihåg då jag en gångtänkte att över denna siffra får jag inte gå över, nu är den långt över.
vill bli smal, då skulle jag verkligen kunna använda alla mina kläder utan att känna mig obekväm, och se hur bra ut som helst i dom.

Alltså, finns bara en sak att göra,  sluta äta godis och sådant varje dag och sluta att ta mat för tre.
och börja träna förstås!

var ute och sprang ett litet varv med min tränade lillbror, kul! han låg ca 10m framför mig efter en min. och avståndet bara ökade, trött blev jag.
sen gjorde jag lite situps och så. strechade lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela