Depend

Burger King

Publicerad 2010-06-11 23:29:33 i Allmänt,

ja, jag har ju förstås inte degat hela dagen!
jag var nämligen iväg till Burger King för jobbintevju, vänta lite, hade inte jag redan ett jobb? (;

Jag kommer dit, träffar Sarah. som tydligen ska ha sin intervju samma tid, hur tänkte han där?
Så går vi fram till kassan, då säger arbetsledaren att chefen är på möte, eh jaha?!
Jag menar, får man ett möte man måste gå på helt plötsligt, då RINGER MAN och säger tyvärr blev jag tvungen att åka på ett brådskande möte, eller har jag helt fel?

Jaja, han ringde senare nu på kvällen och bad om förlåtelse, snäll som jag är så! (:
hur som helst, så ska jag ringa honom när jag kan komma på intervju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela