Depend

so you think you can dance

Publicerad 2010-06-23 06:42:14 i Allmänt,

mitt internet funkade inte igår! suck.
måste fixas!

igår så kom jag hem runt kvart över 10 och sprang till min tv för att sätta på 5an!
So youn think you can dance började igår! om det är någon som missat det.
Jag vet inte hur många avsnitt utav deras audition program jag inte har missat!
Efter alla auditions brukar jag inte vara så jättenoga med att kolla på alla avsnitt, om jag inte fastnat för just den säsongen.

jaja, nu ska jag fortsätta sova!

Kommentarer

Postat av: Ebbah

Publicerad 2010-06-23 13:03:50

sv. Jorå allt är finfint ^^

Menar du cheerleader-kjolen? Isf är den 2nd hand-fyndad tyvärr. Men det kanske finns någon annanstans...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela