Depend

Utav fina Sarah,.

Publicerad 2010-06-12 21:08:36 i Nytt!,

..fick jag underbara födelsedags och student presenter!
Man blir så glad när en vän verkligen vet vad man vill ha,
utan att man ens behöver tala om det,
och utan att man ens kanske själv vet.


fick fina rosor som nu hänger upp och ner och torkar
19st rosa rosor, för att jag levt 19 långa år (;


Fick en kavel! :D


Fick denna sak som man, silar(?) mjöl och sådant med


Fick detta ursöta paket!


jag kommer ha så roligt nästa gång jag bakar, speciellt med dessa!


Och denna har jag tjatat om sedan julafton då jag inte fick en sån!

nu har jag nog alla köksmaskiner som jag vill ha i denna serie!
egen lägenhet, here i come!






Tack så mycket Sarah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela