Depend

vill du ha fler besökare?

Publicerad 2010-06-20 17:28:52 i Allmänt,

Vill du att andra ska upptäcka din blogg?
eller du kanske vill upptäcka andra nya bloggar?
klicka då här!

Då kommer du in på en hemsida och skapar ett egent konto sedan är det bara att börja kolla in andras bloggar.
du klickar på ett ställe som ser ut såhär på din sida när du skapat ett konto.



sedan kommer du in på andras bloggar, och du måste va inne på varje blogg i minst 10 min för att du ska få poäng.
sedan klickar du på nästa till vänster och du ser dina poäng till höger, såhär kan det se ut



 när du skapar ett konto får du 100p, 3=1 besökare dvs 100p=ca 33 besökare.
och för varje blogg du kollar på får du 2p.

bli medlem och din blogg sprids och andra får chansen att se den! (:
Bra va?

Jag kan berätta att jag nu på ca en timma fått 10 st fler unika besökare, dessutom så jobbar jag, och har varit på rast i 40min, så har inte precis hunnit samla poäng.
Ni ser hur fort det gick! :D

Kommentarer

Postat av: Fannie & Annie :)

Publicerad 2010-06-20 18:04:05

Mysig blogg , titta gärna på vår blogg & om du har en fråga om oss fråga det på frågestunden :D

Postat av: sandra

Publicerad 2010-06-20 18:23:16

det här funkar verkligen, keep it up !

blev medlem igår och idag har jag 200 läsare om dagen vilket är super roligt, och varje gång jag loggar in får mn 5 kommentarer på ett inlägg :)

kika gärna in på min blogg :)

Postat av: Mathilda Hell

Publicerad 2010-06-20 18:45:38

sv: H&M, 399:- tror jag dom kostade :)

Postat av: Becca

Publicerad 2010-06-20 19:46:32

sv: Tack! 169:- styck och de fanns i flera färger. De är tunna så det passar bra nu till sommaren!

Postat av: Bea

Publicerad 2010-06-20 20:04:13

Ja det er en flott side for å få besøkere, det var slik jeg havnet hit til deg... men...



Jeg trenger din hjelp nå og ønsker at du kan være med å stemme meg fram til finalen i boligdrømmen 2010 (se etter min avatar for lettere å finne meg) Da er det bare å trykke på likerknappen til facebook under mitt innlegg på deres side: http://www.boligdrommen2010.no/boligdrommene



du finner meg vel på side 2 på deres sider...

Postat av: litenfotofantast ♥

Publicerad 2010-06-21 10:56:09

Jag är också medlem där, det funkar verkligen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela