Depend

Idas födelsedag!

Publicerad 2010-11-24 14:11:11 i Min fågel Ida!,




en av hennes favoritsysslor, bada!


mysa är hon också duktig på, synd att hon inte vill blir klappad,.



Idag blir min älskling hela tio år!
ändå är hon lika pigg och glad som när hon kom hit.
lite snurrig och sämre balans tyvärr, 
hon har alltid varit lite mycket tokig!
men det är hon, hennes personlighet.
hon är den bästa julklapp jag fått!
finns inget som kommer slå det!
hon är min bäst vän.
hon vet när man är ledsen,
då blir hon lugn, sitter med en
och slutar upp med sina tokerier för ett tag.
kommer ihåg när hon mådde dåligt ett tag,
jag har aldrig varit så rädd i mitt liv!

Jag älskar henne över allt annat!
Hon är det finaste jag har, och någonsin kommer ha.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-11-24 14:55:43

naw fysatan vilken sötnos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela