Depend

nu ska jag vara duktig!

Publicerad 2010-11-24 15:54:11 i Allmänt,

och nu medans degen jäser, ska jag vara riktigt duktig och städa mitt rum, så att mamma inte ens tror att det är samma rum! för seriöst, sen vi flyttade hit, för 5-6 år sedan, har det inte vart ostökigt en enda gång tror jag.
men garderoben, är något jag inte ens orkar ta tag i, jag har en för liten garderob!

usch, det här är det sämsta med att ha två rum, dubbelt så mycket städning.
men kan inte ens föreställa mig hur och vart alla mina saker skulle få plats i ett rum, och mina kläder i en medelstor garderob.

och snart komme rmin pojkvän hit (:
vilken bra dag.

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2010-11-24 17:54:28

du får lägga upp bullarnai bloggen om de blir bra :)

Postat av: GUEVACCI

Publicerad 2010-11-24 18:21:51

yeah, för gott ;) allt bra med dig annars? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela