Depend

utbildningen!

Publicerad 2010-11-20 23:56:00 i Allmänt,

jag går ju en utbilding hela denna helg, jag är ju simtränare, så det är någon teknik saks utbilding!
själva utbildningen i sig är helt okej, kan redan mycket av det som sägs, men man lär sig av andra, får nya idéer osv, så utbildningen är egentligen rolig, men att sitta stilla i en två hela dagar för mig, god damn it!

klarar verkligen inte av det, det liksom spritter i hela kroppen efter knappt en timma, vet inte vart jag ska ta vägen liksom.

 

och i konferensrummet var det sjukt kallt, hade halsduk på mig, fick låna sarahs också
och jag+värme=sömn! oj vad mina ögonlock blev tunga då, inte bra, aja.

dessutom träffar man nytt folk, jag och sarah gick ut och åt middag med en tjej som kommit ända hit från,...borlänge(?) ensam, stackarn! och hon kunde inte hitta i stockholm, snäll som jag är föreslår jag att vi går ut och äter middag, precis allt var stängt, gosh, så det blev mcdonalds.

pinsamt, kommer inte ihåg hennes namn, vet inte ens om hon sagt sitt namn till oss, och smsade sarah för att kunna skriva in hennes namn i detta inlägg, does she know? nej!
sa då att hon kanske inte vet våra namn heller, vi har ju inte presenterat oss
som svar fick jag; dude, du anar inte hur mycket vi ropar varandras namn!
jag tänkte efter, vi gör det, massvis, i minst varje mening om vi känner för det, ibland två.





hur awesome är inte jag på att rita liksom,..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-21 00:55:29

ja det har du helt rätt i :) haft en bra dag?(lördag) =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela