Depend

i onsdags,.

Publicerad 2010-10-23 17:03:24 i Nytt!,


i onsdags åkt ejag och patrik till kista för att hämta mina gummistövlar, hihi
har velat ha en mjälkskummare länge nu, men aldrig tänkt på att leta efter en, så hitta jag en inne på kjell medans patrik letade efter någon sladd till sin stora nya tv, till ett otroligt billigt pris, tycker jag iaf, vet ju inte vad en sån kostar. 29kr,.. dyrt?


sen gick jag in i djuraffären, älskar såna! :D
skulle köpa lite mat och sånt till ida, så hitta jag en lite rolig klätterställning, hon biter sönder alla hon har, haha vi har fått ersätta pinnarna hon biter sönder med kinapinnar!

sen självklart en bild på mina gummistövlar!
alltså,.inga speciella precis, men jag blev helt enkelt kär i dom! och då ska jag ju förstås ha dom!

sen åt vi middag, HIMMEL SÅ GOTT DET VAR! älskar parmaskinka, fick dessutom veta att det är fettsnålt för någon dag sedan, superbra ju! haha det kanske var lite väl mycket ost på, får be dom skippa osten nästa gång.

Kommentarer

Postat av: ☆Bianca-chan☆

Publicerad 2010-10-23 23:04:55

Sv: Tack ^3^

Härligt att höra! ^^

Jo allt är bara bra!

Vad har hänt idag? ^^

Postat av: emma

Publicerad 2010-10-24 15:44:33

sv: älskar dom! varma och fluffiga. kommer från dinsko.

Varifrån är gummistövlarna? precis sådana jag letar efter, svarta höga enkla.

Postat av: emma

Publicerad 2010-10-27 15:22:31

sv; så himla fina. tack! kostar dom skjortan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela