Depend

inga gummistövlar,..

Publicerad 2010-10-19 14:10:43 i Allmänt,


blev inga gummistövlar idag heller som ni ser, dom är slut i hela stockholm!

men hon på vagabond i gallerian sa att kista kanske har, fick deras nr, och ringde, dom hade ETT par kvar!
 snacka om tur, nu är dom paxade ÅT MIG! så det så!
ska åka dit imorn och hämta dom, wiho! :D jag är så glad! slipper jag bli blöt om fötterna, och det är verkligen något som jag hatar! pms varning när jag blir blöt om fötterna!

visar sen vad jag köpte, är sjukt lycklig! hihi, något ni fått läsa om att jag vill ha, senast igår! (:

Kommentarer

Postat av: aiming4random - C

Publicerad 2010-10-19 15:15:34

Ja hehe, allvarligt söt :)

Synd att man inte kunde behålla alla kattungarna själv <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela