Depend

jagad av en björn!

Publicerad 2010-10-06 14:20:13 i drömmarna.,

inatt drömde jag först att vi blev jagade av en björn, en grupp av människor, sen sprang jag in till patrik som satt i ett annat stort rum, där det var massor med stolar och människor sittandes på dom, rummet jag kom från låg alla i sovsäckar och sov (usch!) jaja, sen var det en man som började skjuta på oss, självklart blev jag varken skjuten eller dog, snyft, haha eftersom att kroppen inte vet hur det är att dö,..
sen var det bara jag och en annan kille kvar, så jag antar att dom andra blev skjutna, så sprang björnen runt efter oss, sen var vi helt plötsligt inne i en stuga, sen så skulle jag gå på toa, och när jag precis går för att tvätta händerna så kommer det in en grupp människor, (några som jag kände för längesen!) och ska basta, tydligen hade jag inte låst, sen blir vi jagade av björnen lite till och sen något med en dusch, sen komme rjag inte ihåg mer!



Kommentarer

Postat av: Angelina

Publicerad 2010-10-06 14:36:23

Sv: Många av plaggen är exakt lika! Jag håller med dig, de lyckas inte alltid så bra. Kram!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela