Depend

shopping

Publicerad 2010-10-15 13:08:31 i Nytt!,

Goood dag!

tänkte börja dagen med att visa vad jag handlade igår!
var med sarah och hennes vän narin, narin och jag gick i förväg och någon
millisekund innan jag ska säga man blir så lycklig av att handla säger hon det!
wow, i found a new friend! hihi


två jättesöta linnen, blev stolt (: haha

köpte en billigare variant av make up stores cover mix, vi får se om denna funkar!

köpte även maskara från wet'n wild, asbilligt märke!


gick även runt lite i H&M för sarah skulle köpa någon present och hittade denna fina glittrande penna (:
och gissa hur mycket den kostade?! hela 15kr, kan ni tänka er? dyrt huh?


och lite blingbling fick det bli, har inte ett enda par som är vanliga klara!


sen köpte jag jättemysiga örhängen nu till hösten!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-15 13:52:38

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:

Postat av: m

Publicerad 2010-10-15 14:47:34

sv: det är lite personligt, men jag älskar att du bryr dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela