Depend

strawberry daiquiri!

Publicerad 2010-10-02 07:57:04 i Allmänt,

somnade när jag skulle skriva inatt, eller ja för fyra timmar sen typ, gick nämligen ut med en vän, så var även min kära vän louise dära!
gick inte ut med louise pga en viss person, orkade inte, men väl därborta så hamnade jag vid deras bord, och hon försvann ganska snabbt! (; tur!

jag dansade med louise, love it! märkte igår hurotroligt mycket jag faktiskt saknar henne, så nu måste det verkligen bli skärpning och se till att umgås. trodde vi glidit ifrån varandra, men nej, jag har forrtfarande äckligt kul när jag är med henne, tack honey!

drack min favoritdrink, strawberry daiquiri, längtat efter den, den finns ju nästan ingenstans! :(
den är så god, någon som smakat?

 



nu ska jag fortsätta sova (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela