Depend

Lycklig eller lycklig?

Publicerad 2010-09-01 09:08:46 i Allmänt,





vara lycklig av mat eller vara lycklig av att känna sig bekväm och ha en snygg kropp?

har funderat och väljer nog att bli lycklig av att se bra ut och känna mig bekväm i min kropp, därför, ska jag gå ner i vikt och fixa en snyggare kropp!
dessutom tycker min pojkvän att jag är tjock så då blir ju även han gladare haha.
Dvs. kebaben igår, inte igen på länge nu alltså! och nu blir det mindre portioner.
and i like att träna, men är för lat för att börja typ?

nu ska jag åka och jobba, på cafét, får se hur det går (;  bye!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2010-09-01 15:50:42

Rätt svar från gissa kändisen finns ute i bloggen nu. Det finns även en ny gissa kändisen så passa på att gissa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela