Depend

Sitter vid en varsin dator, jag och min chef.

Publicerad 2010-09-04 18:09:27 i wooow!,

imorse, åkte jag hem, min kära mamma fixade frukost åt mig, och sen gick jag till jobbet.
sjukt kallt det är ute!!!

Haha, nu är det bara jag och min chef kvar på jobbet, har två timmar kvar!
Vi sitter vid varsina datorer, han vid youtube och jag vid bloggen och annat (:

vilken arbetsdag.

Min chef visade mig denna video, alltså, jag är hur fascinerad som helst utav allt som har med gymnastik att göra!
fick även se lite på youtube när min chef kör breakdance som liten! haha, det ska inte glömmas!

 

Någon som vill lära mig? (: seriöst.

Kommentarer

Postat av: Siia

Publicerad 2010-09-04 19:21:05

Avsnitt 4 av "Toppbloggarna" ligger ute på bloggen ;D



www.OfHuhtanen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela