Depend

wow, vilken kyla!

Publicerad 2010-09-26 12:15:37 i Allmänt,

igår, fick jag värsta chocken när jag gick ut, shit vilken kyla :(
har nog aldrig längtat till att få åka utomlands så hära mycket!
nu gäller det bara att hitta ett jobb först! yes, jag har inget jobb.

måste ju även gå och köpa halsduk och vinterkläder nu ju, iskallt ute!

aja, igårså åkte jag till min vän isabell för att fira henne, vi satt hos dom och prata, lyssnade på musik, åt chips, usch, och drack lite. väldigt trevligt.
sen gick vi vidare för att gå ut, men då. vet inte vad som hände, men alla bara åkte iväg, och försvann osv. suck, ingen respekt för isabell?

så jag gick hem till henne såg på film med henne, mysigt.


hoppas du hadde en bra dag honey, och grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela