Depend

borr,.

Publicerad 2011-04-05 09:54:22 i Allmänt,

jag hatar att bli väckt av höga ljud!
somnade efter två inatt, vaknar upp kanske,.halv åtta av att dom borrar!!
får dom börja så tidigt?! :(

dom ska göra om badrummen och toaletterna på denna gård med kakel och hela köret, låter som att dom borrar i precis rummet bredvid!
och stackars lilla ida är rädd för det ljudet, så fort jag hörde borren imorse bar jag henne till mitt rum då det låter minst hära som tur är!

och stackars pappa som jobbar natt och sover på dagarna då ju,..

tur att jag snart ska iväg för att jobba! :D
i sigtuna simhall igen! det är så trevliga människor där!

Kommentarer

Postat av: ♥ KHANGKHENG

Publicerad 2011-04-05 12:18:06

ofta du ju inte gillar den doften :O!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela