Depend

sista lediga dagen

Publicerad 2011-01-02 13:40:26 i Allmänt,

oj,. nu har jag inte haft nå ork att skriva eller något!

idag, är min sista lediga dag. för imorn ska jag jobba!
och det kommer vara så fullt upp fram tills början på februari,
vet inte hur jag ska orka,
eller vart jag ska få alla mina krafter ifrån till detta.

men, jag är glad att jag har en sån stark vilja när det kommer till det jag gillar!
så det löser sig nog (:

nu måste jag bara vila så jag har röst att prata med imorn.

Kommentarer

Postat av: Desirée

Publicerad 2011-01-02 15:48:44

sv; det är typ en självbografi, så det handlar i princip om hela hans galna liv, det jag gillar mest med boken är att han verkligen är brutalt ärlig, han håller liksom inte igen med nåt, utan berättar verkligen allt sjukt han gjort i sitt liv.

Jag tycker den är riktigt bra iallafall. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela