Depend

bara massa text om hur fel det går ibland.

Publicerad 2011-10-17 10:52:15 i Allmänt,

alltså,....
allt går fel, förutom intervjun vilket var dte viktigaste!
jag skulle springa till bussen böjer mig ner med särade ben, hör ett ljud, det är ju mina jeans som spricker då! awesome,. jag hann inte byta! och mina enda svarta jeans!!! ska se till så att dom lagas!
på intervjun sitter jag me diskret öppen mun, då mina visdomständer växer och så  fort jag stänger munnen biter jag mig i kinden, och jag vill gäspa under hela intervjun, får en chans när hon sitter och skriver, en gäspning under ca 40 minuter, det var svårt!
efter intervjun går jag till bussen, 10 min tills den går, jag känner hur min mage kurrar, springer upp till donken, vill ha en cheeseburgare bara, men glömmer bort tiden, dom serverar självklart bara frukost fortfarande! blir sur vill inte ha något annat går med en kurrande mage till bussen i det kalla vädret. bussen till statsion, bussen från station hem, hållplatsen innan som är ca 10m från min bestämme rjag mig för att  blunda, rycker sedan till och självklart har jag åkt förbi min, går av på nästa, går t illbaks hemåt, känns som en evighet.

har ont i huvudet, är hungrig och fryser och trött.
känner mig som en fyraåring.

vet inte om jag ska skratta eller gråta.
tror jag ska tvätta bort sminket fort, äta något till simpsons och sen sova mina fyra timmar jag får innan jag ska åka och träna barn, ja, jag älskar pengar! sen kan jag åka hem och sova igen. skiter nog i simträningen idag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela