Depend

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Publicerad 2011-09-15 10:49:00 i Allmänt,


jajajajajajajajajajajaaaaa!
min dag är gjord!
jag är så glad att jag blev godkänd för distanskursen!
så jag slipper gå i skolan.
för när jag kom dit var det precis som jag trott.
bara utlänningar som knappt kan svenska.
jag har inget emot dom, tvärtom dom kan vara hur roliga som helst!
men,..kände helt enkelt inte för att gå där just nu.
ska däremot ha projektarbete i skolan.
men det är ju i princip en distanskurs så hon sa att jag inte behöver vara i skolan ofta alls. skönt.

tror det var själva grejen med att behöva gå till skolan som fick mig att må dåligt tappade koncentrationen helt och orkade ingenting och mådde inte bra. låg med huvudet på bänken nästan varje lektion och frös. och blundandes det var så jag bäst koncentrerade mig faktiskt,..vilket inte alla trodde på.

men känner mig redo för att ta tag i mina betyg nu och fixa dom!
vi får väl se hur jag klarar distans då jag är väldigt lat och har dålig självdicsiplin, men det är väl ett bra sätt att lära sig? och jag har inget val, jag måste klara det, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela