Depend

abstinens?

Publicerad 2012-01-11 01:02:46 i Allmänt,

alltså,.. jag är sugen på sötsaker! vet inte vart jag ska ta vägen!
blev det sista halvtimman på jobbet, det blir inte bättre av att en värmer en bulle i mikron. doften åkte genom min näsa raka vägen till min hjärna, och nu vill jag bara ha choklad, bullar, bakelser.
jag skulle lätt kunna börja gråta just nu för att jag är så himla sugen!
men jag får verkligen inte,..

har nu borstat tänderna, och ska lägga mig i sängen, somna in till tv tittandet,
usch, hoppas jag somnar, min mage börjar känna hunger också.

abstinens, det är det jag känner nu. hatar det.
blir alldeles gråtfärdig av att inte få äta nå sött, hur tönigt låter inte det?

sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela