Depend

tiden till att göra allt jag vill, finns inte.

Publicerad 2012-01-10 11:10:07 i photo things,



ååh, är så arg.
vill verkligen byta liv med vissa människor så dom ska inse att jag faktiskt inte säger nej till att umgås bara för att.
jag vill verkligen göra det.
men jag planerar alla mina dagar för att hinna med allt.
jag hinner inte ens sätta mig ner med sånt jag tycker om.

det är jättejobbigt att säga nej.
och det är så jäkla jobbigt när människor inte kan fatta att man har mycket att göra i livet.
har vart så så länge jag kan minnas.
jag är en sån som planerar för att verkligen hinna med allt.


tror jag förlorat många vänner på det sättet,..

men, vad ska man göra?
försöka lite till antagligen,...
har ju några få lediga stunder, det är väl dom jag borde utnyttja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela